Wednesday, August 26, 2009

Gile Cuak!!

Situation 1

Yesterday I've got OB midterm paper. First paper to be exact. Yours truly took medical leave just to study & studo. :P 6 questions from 6 chapters each & I had to answer only 3 questions. Theres tips given by the lecturer, but still need to do a lot of reading & memorizing. Gosh.. Once I read the questions, its not an application based, all theoretical questions. >.< So, ended up.. jawab sesuka hati.. lalala.. (gumbira di luar, tapi nangis di dalam)

Situation 2

I just back from class today. As I entered to my home-sweet-home, I heard someone sedang menukul.. Whose on earth yang bertukang memalam buta nih?? (Tp malam blum nak buta lg sbb baru kul 9:30) :P Fyi, jiran sebelah-menyebelah tiada, parents & lil bro went to surau, Bee still not back yet (skrg pun blom balik lg >.<)..

Dalam pikiran.. adakah pencuri masuk umah arwah nenek? I was scared to death.. Trus call Bee. Bee siap suruh g surau, bgtau parents. Heh.. and ayah's responses, "Awk balik la dulu, ayah nak kemas surau.." Adeh.. xpuas hati lagi nie.. siap g tny student chayanunalif yang sewa sebelah umah arwah nenek. "Tadi awk ada mengetuk-ngetuk ke? atau ada dengar orang mengetuk-ngetuk x?" "Oh!! Pintu bilik atas sudah rosak, kami betulkan pintu.." Lolipop..

No comments:

Related Posts with Thumbnails