Friday, December 26, 2008

I've been tagged by Misae Chan

Sae.. naper aku bleh je copy & paste dr blog ko?? Hehehe..

1. Do you think you're hot?
yeah baby.. muahahaha..

2. Upload your favourite picture of you!


3. Why do you like that picture?
I just loike it..

4. When is your last time you ate pizza?
Dinner @ Resort Suite, Sunway

5. The last song you listened to?
Terima Kasih Cinta by Afghan

6. What are you doing right now beside this?
Bloghopping

7. What name do you prefer besides yours?
I always love my name! Adeeb Liyana

People i tag :

(1) Maslina
(2) Nora
(3) Huda
(4) Ina
(5) Sarah


8. Who is number one?
Buddy since diploma smp la nie.. connected from qiey & sae..

9. Number three is having relationship with?
Cik Huda, are u having relationship wif someone?? Bleh I tny balik x? hikhikhik..

10. Say something about number 5.
Shes so in love wif Syahmey..

11. How about number 4?
I be her make up artist on her solemnization day..

12. Who is number 2?
Buddy since diploma yg I jumpa on first day of orientation week @ faculty.. ingat x cik norah??

Thursday, December 25, 2008

Weddings~~

Tarikh : 19/12/2008
Lokasi : Klang

Selamat Pengantin Baru
Rafee(BIL) & Ina.
Semoga berkekalan hingga hujung nyawa.

Hari nikah sama dgn birthday Rafee, kira 2-in1 celebration.

These are hantaran yg I buat, simple gile..

Dieorg akad nikah kat masjid di Klang. Sama tmpt dgn Asrul & Sheena nikah.

Amek gmbr jap lps akad nikah.

Pas2 blik umah Ina, acara menyerahkan mas kahwin & membatalkan air sembahyang.

Tarikh : 20/12/2008
Lokasi : Melawati

Selamat Pengantin Baru
Hasnul Hadi(2 pupu Bee) & Cikgu Sham
Semoga berkekalan hingga hujung nyawa.

Sorry ek Pn. Sal & En. Sazly a.k.a Kak Long & Abg Long.. We've been keeping these secret for almost 6 years..starting from ur wedding..

Tarikh : 21/12/2008
Lokasi : Klang

Sblm berarak, tggu mak andam siapkan si Angah..


Xdpt nak amek gmbr dgn pengantin..huhuhu..

Last but not least.. aksi si kenit Hakimi & Mak Chu Haziqah & I wif my lil nephew, Haziq

Sunday, December 14, 2008

Happy 1st Anniversary

Enjoy the miniclips
video

Tuesday, December 9, 2008

Aidiladha @ Skudai

So, last Sunday we went back to Skudai with Kak Chik's new car. I made 2 boxes of cupcakes, 1 for uwan @ Tg. Ipoh & another 1 for the in-law. Im not good in designing the cuppies, so ended up with simple design. Adohai, xbleh lawan Cik Sarah la.. Enjoy the piccas..

Us
Kak Chik, Papa & Baby Haziq

Cuppies

Friday, December 5, 2008

Alhamdulillah, syukur

Hr nie dpt slip gaji (kdg2 2 bln skali br dpt, pnah smp 3bln skali br dpt - print je pun pyah benor ke??) & guess what?? I got an increment (padan le teman syok bebenor bershopping di Melaka). Alhamdulillah, syukur bgt.. Xde bonus, dpt increment pon jd la kan.. So, dlm thn nie je, 2x increment. Lg skali increment thn dpn la gamaknye.. 2 pun klau masih koje kat sini..

Tuesday, December 2, 2008

Happy Anniversary!!

Ikut kalendar Islam k.. hehehe..

Monday, December 1, 2008

3 days 2 nite stay in Malacca

Aci x letak gmbr je.. hehehe..mls ok nak update..

Saturday, November 22, 2008

New Air-Cond..

Tada.. finally we managed to buy new air-conditioner for our room.. Hehehe..

Sunday, November 16, 2008

My Current Wishlist..

New air-conditioner for our room.. sbb yg lama dah rosak.. nearly 1 year tido xguna air-cond.. yea, sama umur dgn ticker kat atas tuh.. huhuhu..

1 je ok.. Cane plak nak letak smp 3 air-cond dlm bilik yg kecik itu.. hahaha.. ade 1 yg mjd pilihan hatiku, tp blom abis survey lg..

New digital camera.. Yg lama still ok.. but sometimes buat perangai jgak.. huhuhu
Yg nie pun sama.. 1 je.. Cumel x yg color pink tuh?? I loike..

HDD digital camcoder..Menatang nih, blum pernah ade lg.. Same spt di atas.. hehehe.. 1 je.. tp wat masa skrg blum nmpk kerelevanannye lg klau beli..

Saturday, November 15, 2008

James Bond Quantum of Solace


So, yesterday my company held a movie night again, but this time we watched Quantum Of Solace at Hall 10, GSC Mid Valley. Theres pros & cons for a movie night. It not just for the staff, but clients also were invited. For sure the clients will be seated at the back & the staff.. Lucky me, Bee & I were seated @ 3rd row from the screen.. 3rd row pun jadi la kan.. huhuhu..

Tuesday, November 11, 2008

Official Launching Rona Roni Macaroni!!

& guess what??


Hello, ADEEB LIYANA BINTI MOHD SAID.
Tahniah kerana anda terpilih untuk menghadiri majlis pelancaran rasmi RONA RONI MAKARONI seperti yang berikut:
Tempat: Cineleisure, The Curve, Mutiara Damansara.
Tarikh/Hari: 12 November 2008, Rabu.
Masa: 3 PM - 6 PM

p/s : adoiai..nak pegi ke x??

Monday, November 10, 2008

Pre-Anniversary @ Resort Suites, Sunway

Pre-anniversary or honeymoon?? Well, I guess both. We got complementary voucher from Sunway since we became Sunway International Vacation Club's member (SIVC). Its hard to spend our precious time together.

The funniest thing was we went there separately. Like we used to do it masa berchenta muda mudi dulu.. I drove alone from home & Bee drove all the way from his office. I thought hes gonna came back early, but as usual..nope.. I checked-in around 4 & the room was walla~.. enjoyce!



After solat Asar, I went to Sunway Pyramid to buy some groceries for dinner & breakfast. I've been searching for this kiosk to get chocolate fondue. They've been relocated to other place but I managed to find them. Unfortunately, I didn't buy it. I just bought strawberry, grape & marshmallow dipped with chocolate..heaven~~

Before we checked-out @ noon, as usual, we snap few photos..
P/S : Cant wait for next vacation .. LGK~

Sunday, November 2, 2008

Ina & Shafiz's Reception @ Skudai

To Ina & Shafiz

Selamat Pengantin Baru
Semoga Berkekalan Hingga Hujung Nyawa

Si kenit pun sibuk nak jd bride..smp cembeng2 muka..

Wedding Cakes yg sgt la sweet..

Saturday, October 25, 2008

Inilah hasilnya..

Introducing to u...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...

Selamat Pengantin Baru
p/s : more piccas will be upload soon..

Saturday, September 27, 2008

Acid Accident

Get well soon dear..

p/s : Please pray for him

Friday, September 12, 2008

Break Fasting & Celebrate Mid Autumn Festival

p/s : more piccas will update soon

Sunday, August 31, 2008

Happy Independent Day & Salam Ramadhan

Happy 51st Independent Day
Perpaduan Teras Kejayaan

Last but not least,



Sunday, August 24, 2008

Summary of Baking Class

I had attended 2 baking classes @ 2 different places. But, I think the 1st class can't be called baking because we didn't bake.. same also with the 2nd class..only demoing by the chef.

Class 1 : Chocolate Lover's @ Bread Story

  • Strawberry dip with chocolate. (suitable for hantaran)
Hantaran from Dato K to Dato Ct
  • Marshmallow Chocolate Fondant. (suitable for birthday party ~ kids will love it)
  • Chocolate Nut Making. (also suitable for hantaran ~ home made chocolate)
Class 2 : Cake @ Vanilla Pastri

  • White & Dark Chocolate Topping & Filling *
  • Chocolate Indulgence *
  • Chocolate Banana *
  • Chocolate Walnut *
  • Chocolate Fudge * (recipe je..chef xsempat nak demo)

* same as Secret Recipe

Monday, August 18, 2008

Congratulations on your engagement

Sarah & Syahmey

and

Wahida & Azrin

You're engaged...
For all of your lives,
May you find in each other

The friend of your heart...
The joy of your world...
The love of your life!


p/s : full story + piccas will be updated later since I didn't bring camera along..

Thursday, August 14, 2008

Yay!! Finally..

Caj PTPTN 1 peratus - Kadar baru berkuat kuasa 1 Jun lalu ringankan beban sejuta pelajar

PUTRAJAYA 13 Ogos – Kerajaan hari ini mengumumkan penurunan kadar caj Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) kepada satu peratus berkuat kuasa 1 Jun lalu – satu langkah yang menggembirakan lebih 1.04 juta peminjam PTPTN yang kini akan membuat bayaran balik yang lebih rendah.

Sebelum ini, caj perkhidmatan pinjaman PTPTN adalah tiga peratus bagi pelajar peringkat diploma dan ijazah sarjana muda manakala peminjam pembiayaan peringkat sarjana dan ijazah kedoktoran dikenakan caj sebanyak lima peratus.

Menteri Pengajian Tinggi, Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin berkata, langkah PTPTN tersebut dijangka mampu meningkatkan semula jumlah kutipan pinjaman perbadanan itu berbanding sebelum ini.

Menurut beliau, keputusan menurunkan kadar caj perkhidmatan itu dipersetujui oleh Jemaah Menteri minggu lalu dan Majlis Fatwa Kebangsaan juga mengesahkan ia tidak bertentangan dengan syariah.

“Kadar baru caj satu peratus itu adalah berdasarkan kadar rata ke atas semua pinjaman peringkat pengajian melibatkan semua bakal peminjam yang akan diproses melalui sistem baru bermula Disember ini.

“Ia juga meliputi peminjam sedia ada dan peminjam yang telah tamat belajar tetapi belum menyelesaikan bayaran pinjaman mereka,” kata Mohamed Khaled pada sidang akhbar selepas mempengerusikan mesyuarat pasca-Kabinet kementeriannya di sini.

Angka terkini peminjam PTPTN peringkat diploma dan ijazah sarjana muda adalah sebanyak 1.04 juta manakala 2,473 lagi merupakan peminjam ijazah sarjana dan kedoktoran dengan nilai pinjaman keseluruhan mencecah RM23 bilion.

Sejak beberapa tahun lalu, persatuan-persatuan pelajar telah meminta kerajaan mengkaji semula kadar caj perkhidmatan pinjaman PTPTN yang dianggap membebankan selain dikaitkan dengan unsur riba.

Bagaimanapun, pada 28 Julai lalu, Jawatankuasa Muzakarah Fatwa Kebangsaan memutuskan caj perkhidmatan itu tidak menyalahi syarak tetapi mahu kadar caj tiga peratus sedia ada diturunkan bagi meringankan beban pelajar.

Sebelum ini, caj perkhidmatan yang dikenakan PTPTN ialah empat peratus pada 1997 sebelum ia diturunkan kepada tiga peratus berasaskan baki yang berkurangan.

Para pelajar diberikan tempoh antara lima hingga 20 tahun bagi membayar semula pinjaman bergantung pada jumlah pinjaman yang diperoleh.

Bagaimanapun, sebanyak 49 peratus daripada mereka masih gagal membayar balik pinjaman yang berjumlah hampir RM708 juta.

Menurut Mohamed Khaled, permohonan pelajar baru yang memohon pinjaman sebelum sistem baru itu dilaksanakan akan diluluskan mengikut kaedah sedia ada dengan pelarasan dilakukan sebaik sahaja sistem baru siap dibangunkan menjelang hujung tahun ini.

Beliau berkata, bagi peminjam sedia ada dan mereka yang telah tamat pengajian, kaedah pengiraan bayaran pinjaman ialah jumlah terhutang selepas 1 Jun akan didarabkan dengan satu peratus atas baki tempoh bayaran balik.

Sejajar dengan keputusan tersebut, katanya, dokumen surat tawaran perjanjian baru akan diedarkan kepada para peminjam sedia ada dan mereka yang telah tamat pengajian pada tahun lepas.

Mereka diberikan tempoh selama sebulan dari tarikh surat tawaran untuk melengkapkan dokumen perjanjian baru dan memulangkan semula kepada PTPTN sebelum kadar baru dilaksanakan.

Kalau mereka tidak menandatangani surat perjanjian baru itu, mereka akan terus dikenakan caj perkhidmatan mengikut kadar sedia ada,” katanya.

Mohamed Khaled memberitahu, peminjam yang tidak pernah membuat pembayaran balik pula akan dikenakan denda sebanyak satu peratus berdasarkan jumlah hutang tertunggak sebelum pelarasan dibuat bermula Jun lalu melibatkan kadar caj baru sebanyak satu peratus.

“Ekoran keputusan menurunkan kadar caj kepada satu peratus, kerajaan juga sedang mengkaji kemungkinan untuk menumpukan pembiayaan pendidikan di peringkat sarjana, doktor falsafah dan profesional dalam bidang-bidang strategik sahaja,'' katanya.

Wednesday, August 13, 2008

Happy Birthday Mommy

Happy birthday to you,
Happy birthday to you,
Happy birthday to mommy,
Happy birthday to you.

From all of us,
Daddy,
Me & Acid,
Amir & Adam

Saturday, July 19, 2008

I've been tag by Misae

Nama-nama timangan :
kak yong, adeeb (org yg first time dgr..ha adik??), honey (hubby only)

Anda seorang yang :
lambat.. hehehe.. (mewarisi)

Insan teristimewa?? Describekan Die terlalu Istimewa Di Mata Anda :
Hubby..istimewa?? no words can describe..

Lagu Kesukaan Anda :
Byk ok.. tp yg besh je la kan..

Makanan Kesukaan Anda :
Chocolates (heaven giler!!), bakso, begedil (betul ke eja cam nie??), tempe (recently tempe grg keju..kat mesia ade x?? sy hny jumpe di Bandung & Jakarta)

Warna Kesukaan Anda :
Ungu

Sikap yang membuatkan awak stress :
KAMU yg suka blegar2.. (capek ah pikirin kamu.. pls stop walking around & don't disturb us!!)

Tige Bende yang Mesti Ade Dalam Enbeg anda :
Henpon, Kunci kete, Kunci umah

Kali terakhir anda Menangis n Kenape? :
Xingat la..last week kut..sbb rs bslh dgn hubby..

Tag 6 Rakan Anda:
1. Huda
2. Ina
3. Sarah
4. Nieza
5. Surie
6. En. Farid

Monday, July 7, 2008

Annual Leave

Today I'm on leave. Yay!! I had an interview @ Phileo Damansara II. The co. is Buzznet Sdn. Bhd. which I had joined the J2EE Training Programme. Well its not in their training centre @ Wisma Tun Sambanthan. As for me, its not too far driving from home. But I guess becoz I'm not stuck in traffic jam. Klau kuar pepagi mcm Bee cane?? Almost 1 hour or more than an hour? Cannot..cannot..

The interviewer was Haritha's husband. Cowok pujaan FW. Hehehe. I didn't study Java during weekend(shopping xhengat!!) and not doing any preparation(mentally). Sengal x?? I thought he will only asked about my current project. Yes, he did. But still, Java is his favourite questions. Haiz. I answers all his questions with no doubt. Sampaikan dia tny, Are sure?? Keep smiling..(I'm not so sure tho, I blasah je..) Hahaha..

He told me to wait for a while & I thought I could leave..lolz~.. Then I met with the president of the co. He asked me when he can give me the offer letter and can I start by next month. Wah! Advance nye~.. But the offer not suits me. The salary offered ok but I need to think twice. This is becoz of
  1. Toll - return RM3/day
  2. Season Parking - RM180/mth
  3. Mileage - maybe dbl or triple than Serdang -> TPM (approx. RM150/mth)
  4. Saturday - maybe need to come..don't want :(
  5. Stay up late - cannot..cannot..
I still need to apply for other company.. and hopefully it will be @ TPM only!!

Friday, July 4, 2008

Rejab 1429H

FADHILAT BULAN REJAB

Bulan Rejab kembali lagi. Ia merupakan bulan yang sangat dimuliakan di dalam Islam. Banyak hadis Rasulullah S.A.W. yang telah diriwayatkan oleh para sahabat Baginda mengenai kelebihan bulan Rejab, bulan ketujuh di dalam kalendar Islam. Rejab bermaksud ta'azim (kebesaran, keagungan, kemuliaan) kerana Allah S.W.T. akan melimpahkan rahmat-Nya, kemurahan-Nya dan Ruangan Bimbingan Rohani kali ini menyorot fadhilat bulan Rejab dan beberapa hadis Rasulullah S.A.W. berkenaan dengannya.

Amalan terbaik di dalam bulan Rejab ini ialah berpuasa. Maksud hadis Rasulullah S.A.W. tentang kelebihan berpuasa di dalam bulan Rejab adalah seperti berikut:

Puasa 1 hari - Seperti berpuasa 40 tahun dan mendapat keredhaan Allah serta syurga tertinggi.

Puasa 2 hari - mendapat kemuliaan besar daripada Allah dan dilipatgandakan pahalanya.


Puasa 3 hari - dijauhkan dugaan dunia oleh Allah, dijadikan sebuah parit panjang yang menghalangnya ke neraka,


Puasa 4 hari - diselamatkan daripada siksaan akhirat kelak serta fitnah Dajjal.


Puasa 5 hari - aman dari azab kubur.


Puasa 6 hari - dibangkitkan dari kubur dengan muka bercahaya.


Puasa 7 hari - Allah mengunci 7 pintu neraka jahannam baginya.


Puasa 8 hari - Allah membuka 8 pintu syurga baginya.


Puasa 9 hari - keluar dari kuburnya lalu menyeru "Laailahaillallah" dan tidak ditolak dia dari memasuki syurga.


Puasa 10 hari - Allah memperkenankan semua permintaan dan hajatnya, dijadikan hamparan perhentian di titian Siratul Mustaqim setiap satu batu dan dijadikan 2 sayap untuk terbang seperti kilat di titian Siratul Mustaqim.


Puasa 13 hari - Saidina Ali berkata bahawa fadilatnya seperti puasa 3,000 tahun.


Puasa 14 hari - Saidina Ali berkata bahawa fadilatnya seperti puasa 10,000 tahun.


Puasa 15 hari - Allah mengampunkan semua dosanya yang lalu di samping menggantikan amalan kejahatan dengan amalan kebaikan. Saidina Ali berkata bahawa fadilatnya seperti puasa 100,000 tahun.


Puasa 16 hari - dapat melihat wajah Allah di dalam syurga dan orang pertama menziarahi Allah di dalam syurga.


Puasa 19 hari - Dibina sebuah mahligai di hadapan mahligai Nabi Allah Ibrahim dan Nabi Allah Adam.


Puasa 20 hari - Allah mengampunkan segala dosanya yang lalu, dan melakukan amalan baik dengan baki umurnya.


Sesiapa yang berpuasa 3 hari dalam bulan Rejab dan beribadat pada malamnya seperti dia berpuasa 3,000 tahun, diampunkan baginya 70 dosa-dosa besar setiap hari, ditunaikan 70 hajat ketika keluar nyawa dari jasadnya, 70 hajat ketika di dalam kuburnya, 70 hajat ketika terbang suhuf (ketika Al-Quran dinaikkan ke langit), 70 hajat ketika ditimbang amalannya di Mizan, dan 70 hajat ketika melalui titian Siratul Mustaqim.


Berpuasa pada 27 Rejab (Hari Israk dan Mikraj) seperti berpuasa 60 bulan pahalanya, jika disertai dengan sedekah seumpama puasa 1,000 tahun.


Dapat meminum air sungai yang dinamakan Rejab yang mana airnya lebih putih dari susu, lebih manis daripada manisan, lebih dingin dari salji.


Setiap umat Islam yang berpuasa di bulan Rejab seperti mengerjakan ibadat seumur hidupnya. Tambahan bersedekah seperti beribadat seribu kali haji dan umrah. Dibina untuknya seribu mahligai dengan seribu bilik dan seribu bidadari, lebih cantik daripada matahari seribu kali.

Sedekah di bulan Rejab seumpama sedekah seribu dinar, dituliskan kepada tiap-tiap helai bulu romanya seribu kebajikan, diangkat seribu darjat dan dihapuskan seribu kejahatan serta dijauhkan daripada api Neraka.

Orang yang lemah dari berpuasa di bulan Rejab hendaklah bersedekah tiap-tiap hari, sekurang-kurangnya sebuku roti.

Kelebihan lain bulan Rejab:
1. Di dalam bulan lain Allah membalas amalan umat-Nya 10 kali, tetapi di dalan bulan Rejab Allah akan membalas amalan umat-Nya 70 kali.
2. Sesiapa meminta ampun (beristighfar) pada pagi dan petang 70 atau 100 kali di dalam bulan Rejab, diharamkan tubuhnya daripada api neraka.
3. Rejab bulan Allah, Sya'aban bulan Rasulullah. S.A.W, Ramadhan bulan umat Rasulullah S.A.W.
4. Rejab adalah bulan menabur benih, Sya'aban bulan menyiram tanaman manakala Ramadhan bulan menuai.
5. Amalan di dalam bulan Rejab menyucikan badan, Sya'aban menyucikan hati manakala Ramadhan menyucikan roh.
6. Rejab adalah bulan maghfirah (keampunan), Sya'aban bulan syafaat manakala Ramadhan bulan menggandakan kebajikan.
7. Rejab adalah bulan taubat, Sya'aban bulan muhibbah manakala Ramadhan bulan dilimpahi pahala amalan yang banyak.
8. Pahala amalan baik di dalam bulan Rejab diganda 70 pahala, Sya'aban diganda 700 pahala dan Ramadhan diganda 1,000 pahala.

Beberapa amalan lain yang baik dilakukan dalam bulan Rejab:
1. Menyucikan diri daripada dosa dengan bertaubat dan memohon ampun
2. Membersihkan hati yang lalai dan alpa melalui amalan istighfar dan zikir
3. Mendekatkan diri kepada Allah dengan menunaikan solat
4. Memohon keselamatan dan kesejahteraan dengan berselawat dan berdoa kepada-Nya
5. Menginsafkan diri dengan membaca kisah teladan perjuangan Rasulullah S.A.W. dan sirah Islam lain.

Peristiwa penting yang telah berlaku dalam bulan Rejab:
1. Israk dan Mikraj (27 Rejab)
2. Solat 5 waktu difardukan ke atas umat Islam (Malam Israk Mikraj)
3. Perang Tabuk terjadi di dalam tahun ke-9 Hijrah.

Secara ringkasnya, Israk dan Mikraj adalah sebuah peristiwa di mana Nabi Muhammad S.A.W telah di"israk"kan (dibawa berjalan) dari Kota Mekah ke Baitul Muqaddis serta di"mikraj"kan (dibawa naik ke atas) ke Sidratul Muntaha untuk mengadap Allah S.W.T di mana Solat 5 waktu telah difardukan ke atas umat Islam melalui Rasulullah S.A.W. Semuanya berlaku di dalam satu malam sahaja. Firman Allah SWT:

Maha Suci Allah yang telah memperjalankan hambaNya pada satu malam dari Masjidil Haram ke Masjidil Aqsa yang telah Kami berkati sekelilingnya agar Kami perlihatkan kepadanya sebahagian dari tanda-tanda kebesaran Kami. Sesungguhnya Dia adalah Maha Mendengar lagi Maha Mengetahui - Petikan dari Surah Al Israa ayat 1.

DOA BULAN REJAB:
Ya Allah, berkatilah kami pada bulan Rejab dan bulan Sya'aban serta sampaikanlah kami ke bulan Ramadan. Aku bermohon keampunan Allah yang Maha Agung dan tiada Tuhan melainkan Dia, yang hidup, yang berdiri sendiri dan aku bertaubat kepadaNya.

Ya Allah, Engkaulah Tuhanku, tidak ada Tuhan yang patut disembah kecuali Engkau yang mencipta aku. Aku adalah hambaMu dan aku dalam genggamanMu. Aku dalam perjanjian (beriman dan taat) kepadaMu sekadar kemampuan yang ada padaku.

Aku berlindung kepada-Mu dari kejahatan yang (mungkin) aku lakukan. Aku mengakui atas nikmat yang engkau berikan kepadaku dan mengakui dosa-dosaku. Kerana itu aku memohon keampunan-Mu dan sesungguhnya tiada yang dapat mengampuni dosa seseorang kecuali Engkau Ya-Allah.

Istighfar paling baik dalam bulan Rejab:
Maksudnya: Aku bermohon keampunan Allah yang Maha Agung dan tiada Tuhan melainkan Dia, yang hidup, yang berdiri sendiri dan aku bertaubat kepadaNya.

Kesimpulannya, bulan Rejab merupakan sebuah bulan yang banyak keistimewaannya yang dijanjikan oleh Allah S.W.T kepada umat-Nya, kerana Rejab adalah bulan Allah. Pintu rahmat terbuka luas kepada umat-Nya untuk bertaubat dan memohon ampun di atas dosa-dosa yang lepas. Namun begitu, suka diingatkan bahawa kita perlu mengerjakan segala amalan yang dituntut ini dengan sifat ikhlas, rendah diri dan tawwaduk agar ganjaran yang akan diperolehi itu ada keberkatannya.

Thursday, July 3, 2008

Iklan jap

Nak beli topup dari henset anda sendiri??
Saya ada cara-caranya..
Nak tau macam mana??

Pas2, bleh jual kat
mak bapak,
adik - beradik,
sdara - mara,
bf terchenta,
haus mate,
opis mate

Wednesday, July 2, 2008

"Thank you for your services" vs. "Thank you for your bad performance"

Finally, I managed to finished my task. I should finished it by end of June, but then it delays for 2 days. Theres some part I need to touch-up & Aidiel want me to add few things. Huh!! I didn't tell Mr. SV that I've already finished, well not 100% finished as I mention earlier. & guess what?

Mr. SV : Finished ar?
Me : Yup.
Mr. SV : Wa~.. Good ar.. Clap2..(Sincere or not??)..
Me : :D..
Mr. SV : U oni smile ar?
Me : ..(I want reward in terms of $$$$ ==> Astaghfirullah)..
Mr. SV : U better than imported one..
CK : :DD (Gelak Jahat ==> a bit confused, whether he laughed at me or Indian guy)
Me : (Sorry, I don't accept compliment!!..Kecik ati mamat India tue.. Nak balik!!)

Now I'm in dilemma. Either I should :
a) resign & get a new job?
- 3mths notice (sape nak tggu smp 3 bln)
- for sure within that period of time (working mode : Xbrp nak besh)
- haiz~ interviews.. again?? (blom pon usha2 lg)
- rilek x mcm kat sini??

or

b) stay for another year?
- renew the contract.. amend few clauses (1mth notice, increment)
- bertahan dgn kelibat KAMU yg.. haiz~

Thursday, June 26, 2008

I've been tagged by Sarah

1. Do you believe in love at first sight?
- Yup, with my lovey dovey hubby.

2. Have you ever felt stupid? Why?
- Of course. It happen to everyone ok..

3. Where is the place that you want to go the most?
- So many places to go.. but the most is to Aussie

4. If you can have 1 dream to come true, what would it be?
- I wanna be a billionaire..

5. If you can travel through time WITHOUT changing anything. Where would u go & why?
- 12 June 1983 @ HBKL. Bcoz, I wanna see how my mom giving birth..

6. If the weather is too hot, where will u go to make urself cooler?
- My old room

7. If you win $1 million, what would you do?
- Buy our own home sweet home, buy our dream car, travel around the world

8. If you meet someone that you love, would you confess to him/her?
- Nope, but still curi2 look into his eyes..

9. Who are the top five people in the world you would wish to meet?
My oldies friends..
- srkss
- smks18
- smksi
- disco 01-04, bsk 04-07
- buzznet tr4

10. What are the requirements that you wish from your other half?
- I accept u as u are.. "two people can be perfect together, perfect for each other"

11. Which type of cars I love the most?
- Honda Fit (Jazz)

12. Which do you prefer from your other half? hug? or a kiss?
- Both.. Hug can make me feel more calm. Kiss make me feel in love again & again..

13. If you have faults, would you rather the people around you point out to you or would you rather they keep quiet?
- Please tell me the truth.. I can accept it even how hard it is..

14. What do you think is the most important thing in your life?
- Hubby & My family

15. Are you a shopaholic or not?
- Nope

16. What kind of electronic device/gadget you own that you like most?
- My laptop, but I hate Vista

17. If you have a chance, which part of your character you would like to change?
- Malas -->> Rajin

18. What makes you feel disappointed?
- Same like mas said.. "..when someone that u look up to, tetiba tunjuk perangai yg tak boleh diterima otak. terus hilang respek!.."

19. If given a chance, do you want to see your future?
- Nope, bcoz we cant change anything to it. Its already written.

20. Who would you tag?
- Misae
- Kiki Lala
- Nieza

Sunday, June 15, 2008

Friday, June 13, 2008

..the newly weds..

Thursday, June 12, 2008

Happy 25th Birthday

Happy Birthday to Me
Happy Birthday to Me
Happy Birthday to Me
Happy Birthday to Me

Today I cried a lot. I'm not sad. But I was touched by birthday wishes, lunch & dinner treats, few post from other bloggers. Thank you guys. You're really2 good friends. Thanks again for being such a damn good friends. Am I too sensitive & emotional? Well, thats me. Even I'm busy bee~ rite now, you guys cheered me up.

While I'm busy preparing shake for bee this morning, he surprised me with a charm bracelet & a lovey dovey card. I loved it. I cried a bit. He asked me, what I want for my birthday present. Because he said the bracelet just hadiah sampingan. Ok, I want a make up case. Can I have a make up set also? Hehehe..

At office, I attended two meetings & with the work load I had now, it just mess up my mood. Oh, kamu!! But during lunch time Kim gave me a treat at Secret Recipe, Seri Petaling. It just three of us. Kim, Niza & I. Having delicious meal made me forgot about unhappy things. We took few photos there & I'll update it later.


I worked until 8pm. Bee said we're gonna have a dinner date @ Chop & Steak. But then it became double date with Mom & Dad. Hehehe.. Mom said the dinner treat also for celebrating Bee birthday, since it just around the corner.

Tuesday, June 10, 2008

I've been tagged by Huda..

Sorry yea, Huda. I'm quite busy rite now. But its not to late to do it, rite? I guess, isn't it? I don't think I can list all until no. 8 like Mas said, but I'll give it a try. Here it goes..

^8 random facts about me^

#1 ~ Wifey to my hubby.. Hehehe..
#2 ~ I'm the only daughter & eldest in the family & eldest grandchild in my mom's family..
#3 ~ In a process to lose weight, so that I'm in my ideal weight..
#4 ~ Now, I can fit in almost of my jeans & slack.. Lalala..
#5 ~ Busy bee~.. Hopefully, I manage to complete all task before due date.. Capek dong!!
#6 ~ Listening to mp3 all day long @ office.. sambil menyanyi2..
#7 ~ I'm confirmed but didn't get increment.. what da..
#8 ~ So many post in draft to be publish..

^8 things that scare me^
#1 ~ Allah S.W.T.
#2 ~ Losing loved one.
#3 ~ Death. Sume org takot..
#4 ~ Boss calling & asking the work progress.. lol~

^8 random musics at the moment^
#1 ~ Ada Untukmu - Nubhan
#2 ~ Cinta Tiada Akhirnya - Jac
#3 ~ Sempurna - Gita Gutawa
#4 ~ Tapi Bukan Aku - Kerispatih
#5 ~ Everything - Michael Buble
#6 ~ Permintaan Hati - Letto
#7 ~ Cinta Antara Kita - Duta ft. Baizura Kahar
#8 ~ Menjaga Hati - Yovie & Nuno

^8 words i say the most^
#1 ~ Abang...
#2 ~ Sayang..
#3 ~ Bee...
#4 ~ Suamiku...
#5 ~ Isterimu...
#6 ~ Ohho..Hoi..
#7 ~ Lalalala...
#8 ~ Ya Lor..

^8 things/people i treasure the most^
#1 ~ Lovey Dovey Hubby..
#2 ~ Mommy & Daddy..
#3 ~ Amir & Adam
#4 ~ Relatives
#5 ~ Friends
#6 ~ My Mobile Phone
#7 ~ My PC & My Laptop
#8 ~ My Kancil

^8 things as your wishlist^
#1 ~ Hanya DIA & AKU yang tahu..
#2 ~ Get a new job with a high paid salary..
#3 ~ Earn a lot of money, so that I can support my family & pay all loan(PTPTN, KancilKu..)
#4 ~ Our own home sweet home.. bile bleh dpt??
#5 ~ A dream holiday with my hubby..
#6 ~ My ideal weight is 46kg.. I think 50kg is enough already..
#7 ~ A makeup case complete with all stuff..
#8 ~ A new car that don't use petrol..perhaps water..

^8 'first time' things i ever did^
#1 ~ first date with Bee not so sure either kat Cameron Highland during class trip or kat Sunway Pyramid right after Science Carnival @ SMK Bandar Sunway in 1997
#2 ~ first time on vacation to Medan without family in 2002
#3 ~ first time celebrate birthday at school in 1998 because during that year its not school holiday
#4 ~ first time stayed at hostel in 1995 during motivation camp.
#5 ~ first time had car accident on the way back from The Mines in 2001..Cuak seh~

^8 person to do this^
#1 ~ misae
#2 ~ kiki lala
#3 ~ nieza
#4 ~ surie
#5 ~ en. farid
#6 ~ kamu yg baca blog ini..

I'll update mana2 yg xcukup smp 8.. huhuhu..

Saturday, May 31, 2008

Dim Sum Treat

Today my team got a Dim Sum Treat from our beloved HD a.k.a Mr. SV. The team wasn't so big, its only 7 peps in 1 team. The HD, 3 Sr. SE, 3 SD. At first I want to drive all the way with Niza, but then Kim offer her self to drive. So, Kim drove, Eli co-pilot, Niza & I just sit back & relax.. Hehehe..

All turned up at the Holiday Villa, Subang around 9:30am. It just 7 of us in the restaurant at that time. But then as time goes by the restaurant became full. Theres steamed dim sum, fried dim sum & also buffet. As for me & Niza we didn't try dim sum before. Not bad. Even the filing of the pau taste a bit different.

I didn't take any photos during mkn2 time, because of HD as usual sit in front of me. But hey, after mkn2 we melawat2 kwsn & took few photos.


There was a new movie called "Apa Kata Hati". Heres the poster. I wanna share a story that are related to my colleagues..


My colleagues are Eli, Aidiel & Linda.. The funniest thing is that Aidiel & Linda are hubby & wifey.. But Eli is not Aidiel girlfriend. Hehehe. I didn't realize this until Choon Kit showed me the poster from his hs. We laughed all day long.. He said hes gonna watch this movie. Me also. Perhaps with my hubby or I'll go alone since I got free ticket from GSC. Thank you GSC!!

Tuesday, May 27, 2008

Birthday Cards

I just received 2 birthday cards. 1 is from Jusco & the other 1 is from Michelle Lazor. Of course it comes with few coupons & its valid until 31st July. I remembered the last time i received it was 2 years ago. Apsal Jusco? Lupa ke birthday sy?? Even I rarely received newsletter esp. JCard Member's Day. But its ok with me as long as I got updates from your website.

So guys, can you give me any suggestions what presents should I get for my birthday? Hubby keep on asking, but still didn't think of it yet..

Wednesday, May 14, 2008

Wedding Invitations..

Our weekend gonna be pack for this coming summer break.. (ada summer ke kat Mesia nie??) Until today, I've already got fews wedding invitation cards from my primary school friend, secondary school friend & Buzznet TR4 friend which mean we're OFFICIALLY invited. Theres also UNOFFICIAL invitation which is I didn't get any card, but just messages thru friendster.

24th May - MUST attend
Tuk Anjang's daughter @ Gombak

31st May
Nadiah Yaakub @ Bandar Baru Bangi - MUST attend
Hazarini @ UPM
Nurul Huda @ Serdang

1st June
Nor Izadira @ Tmn Uni, PJ - MUST attend
Ashraf Ilham @ UPM

7th June - MUST attend
Ramizah @ Klang

8th June
Asrul & Yosheena >> Korg wat kat mana? Aku blom dpt kad lg..

Sunday, May 11, 2008

Happy Mother's Day

Since today is Mother's Day, I'd like to wish

Happy Mother's Day
to my MOMMY, my MIL
& all MOM in the world!!

Love both of you very much
&
thanks for everything!!

“No gift to your mother can ever equal her gift to you - life”

Friday, May 2, 2008

Personal Make-Up Workshop

Yesterday Kak Chik a.k.a. my bridesmaid & I attended these workshop. The workshop was organized by Azzalynn's Bridal, Aromatherapie & Beauty Parlour @ Melawati 2, Hotel De Palma, Seksyen 19, Shah Alam. We do have the basic skills but we wanna polish our skills by using the KRYOLAN products. Products that "Mak Andam & Make-up Artist" always use.


As for me, I've learnt about make-up in 2002. But frankly speaking I rarely applied it. I just put on moisturizer, loose powder, compact powder, blusher & lip gloss. When I wear contact lense, I'll put on eyeliner & eyeshadow. As for Kak Chik, I know she had the skills. Why i said so? Because shes my makeup artist during Majlis Bertandang @ Skudai. & both of us do the self makeup on our Engagement Day.

Theres about 30 participant. I guess most of them from Selangor & KL area. They've 2 speakers. Both of them are sisters & came along with them another 3 makeup artist who will assist each group while the speakers "demoing" at the stage. I also met my lovely KH's teacher, Cikgu Anis. Shes now lecturer @ Fakulti Pengajian Pendidikan, UPM. I adore her so much since I in Form 2.

With Cikgu Anis

Lets enjoy the piccas..

~The cousins~

Me

Faradila


Sunday, April 27, 2008

Love

Dalam gelap aku terbang
Dalam gelap aku terang
Dan jadikanlah engkau senja
Kerana gelap kau ada
Kerana gelap aku indah
Aku hanyalah kunang-kunang
Dan kau hanyalah senja
Dalam gelap kita berbahagi
Dalam gelap kita abadi...

Puisi dari filem Love.

Dlm demam2 sy & Bee g jgak ngk filem Love kat Alamanda. Nak tgk awal dlm kul 9, tp Bee blum blik keja lg. So, we decided to watch midnite. Adam pun ikut skali. Sblm kuar tu, sy mkn ubat.. Apa lg, tgh ngk2 bleh tlelap. Huhuhu.. Tp xde la smp ttido. Ada org tu, siap bdengkur lg..

Filem Love nie xde la 100% sama dgn filem Cinta. Ada la ubah ckit2.. But still 5 love stories & ended up with happy ending. Yg sama cinta Pak Guru dgn Ibu Lestari (Datuk Rahim Razali & Fatimah Abu Bakar), Iin dgn Rama (Sharifah Amani & Pierre Andre), Gilang dgn Miranda (Rashidi Ishak & Rita Rudaini). Yg xsama cinta Restu dgn Dinda (Que Haidar & Nanu), Awin & Tere (Eizlan Yusof & Fasha Sandha).

Nak wat filem review ke? Xperlu la kut. Korg g la ngk kat wayg. Hehehe. Apa2 pun, lagu tema dia mmg BEST!! Ada 2 version. 1st version, Sempurna by Gita Gutawa & 2nd version, Sempurna by Andra & Back Bone.

Kau begitu sempurna
Dimataku kau begitu indah
kau membuat diriku
akan slalu memujamu

Disetiap langkahku
Kukan slalu memikirkan dirimu
Tak bisa kubayangkan hidupku tanpa cintamu

Janganlah kau tinggalkan diriku
Takkan mampu menghadapi semua
Hanya bersamamu ku akan bisa

Reff:
Kau adalah darahku
Kau adalah jantungku
Kau adalah hidupku
Lengkapi diriku
Oh sayangku, kau begitu
Sempurna.. Sempurna..

Kau genggam tanganku
Saat diriku lemah dan terjatuh
Kau bisikkan kata dan hapus semua sesalku

Friday, April 25, 2008

~Sick~

Today I got MC bcoz of fever+flu+cough & NOT bcoz of ..(Peps, I know whats on ur mind) Berjangkit from Bee.. Yesterday Bee also got MC & I said to him that I'll take leave to take care of him. He said its ok & no need to do that.. (Serius ke mmain nie?? @ sekadar nak mduga isteri terchenta??) Then he drove me to office. Kat opis plak asyik bersin je.. Smp naik letih.. Then I told Mr. SV that I wanna took half-day rest. But then ended up with managed to go to the Metrojaya Warehouse Sales @ Shah Alam.

I never thought that peoples easily took leave or MC just wanna go to the sales.. & it became crowded after few hours.. I only bought lip gloss, pressed powder, lipstick & Bee only bought round neck tee.. Later we went to Masjid Negeri for Zohor prayer & had a lunch @ McD(Not good for both of us.. We're on diet, aren't we Bee?) After Maghrib we went to clinic & I made a request from the doctor to give me MC.

Tuesday, April 15, 2008

The In-Laws

Happy Belated Birthday,
Happy Birthday,
Happy Early Birthday

to

Ibu (11th),
Abah(15th),
Adik(29th)


p/s: the prezies will be post by Kak Chik..
p/s 2: Kak Chik ko jd pos x??

Sunday, March 30, 2008

Weekend Updates!!

~The Newly Weds~

Selamat Pengantin Baru
Maslina & 'Adil
Semoga Berkekalan Hingga Hujung Nyawa!!

~Before the status change~

Smlm Cik Maslina bertukar status menjadi Pn. Maslina.. Hehehe.. Welcome to the club!! Sy janji nak mai kul 10, tp cannot la.. Memula dah set time, nak kuar dlm kul 9:45. Pas2 ade request plak.. Kene meng'iron' bj En. Bee.. Last2 kul 11 br smp umah Mas. Tp sblm 2 g amek Cik Sarah yg cung di rumah dia.. Duk la tunggu En. Adil & rombongan & Tok Kadhi. Sempat snap2.. Tp mlm ckit sy upload sbb laptopy buat perangai lak!! Huh, why so sudden!!

~Saat melafazkan~

~Menanti penuh debar~

Lps akad nikah, kami mkn kat luar. Sementara tggu En. Bee dtg, kami mkn chendol. Xsempat nak abiskan, En. Bee dah smp kat tmpt yg dia turunkan kami pg td. Then Cik Sarah cont mkn dgn Cik Abe nyo.. Td dtg blenggang je, tp mmg dah pesan kat En. Bee suh bwk adiah skali.. hehehe.. Pas2, kami trus mkn2.. Lauk-pauk sgt sedap!! Also the cuppy.. Cik Sarah, sy pun dpt lg 2..hehehehe.. Coklat plak, ok..

~Sesi menurunkan seri...hohoho..~

Mas, sorry.. xstay smp ko bersanding.. Kiteorg xsolat lg, plus nak g beli groceries.. Then sy blik umah dulu, sbb nak mandi & solat.. Cuaca panas & sy bpeluh2.. Tp sblm blik snap2 gmbr jgak dgn the newly weds!! Also, jumpe Dilot with her big tummy.. Dilot ckap minggu dpn g kenduri sblh 'Adil plak sbb yg lain2 g minggu dpn (Qiey & Sae).. So, minggu dpn g kenduri 'Adil. En. Bee mayb xcuti.. Keje je memanjang.. So, Cik Kiki Lala, sila amek sy di rumah.. Sy nak naik kete baru kamu itu!! Hehehe..

Pagi nie, sy bgn awal sbb nak masak breakfast beserta bekalan tuk En. Bee ke pejabat. Mlm smlm dah prepare bhn2, then pg nie just campak2 je.. Sbnrnye hr nie byk mende nak kena buat.
To do list.. --> ended up with..
  1. Kemas bilik & umah --> kemas bilik je..
  2. Laundry guna mesin & tgn --> guna mesin je..
  3. Cuci toilet --> done, wpun xpuas hati sbb tgh xde passion nak cuci..
  4. Update blog esp. layout etc --> xbleh nak update.. sume draf dlm laptopy yg sengal..
  5. G umah Kak Chik amek duit deposit --> Kak Chik yg mai.. hr ujan, mls nak kuar..
  6. Surfing for the new hobby --> cant surfing.. xmo gune desktop!! padahal bleh je gune desktop..
I've been thinking few hobbies for the past few weeks since En. Bee are quite busy wif his work.. Looks like I've few plans for the future. Hobbies turned out as a side income..hopefully..but all still in plan..

Saturday, March 22, 2008

Alhamdulillah..Syukur

Pg smlm kat pej dpt emel temuduga di UPM. Tp temuduganya hr Isnin. Kena plak mintak cuti dr Mr. SV. Cuti dah pun diluluskan. Mmg xnak bgtau dia sbb apa sy cuti. Memula risau jgak klau dia xluluskan. Yeala 2 minggu lps br je amek replacement leave. Alih2 Isnin dpn nak cuti lg.

Mr. SV : When you're gonna take leave?
Me : Next Monday, 24th.
Mr. SV : Why? Wanna go for check-up?
Me : Owh! No! No! No! No! (Sungguh xbleh trime.. rs nak gelak je)
Mr. SV : Interview huh?
Me : Mmm..ya ya ya (Sengal ke ape)
Mr. SV : Why? Don't enjoy working here?
Me : No, I enjoy working here. It just like I wanna get some experience of interview with the gov.
Mr. SV : Owh! Okey. Where is it?
Me : UPM
Mr. SV : Are you applying for lecturer or tutor?
Me : Owh! No! No! No! The interview is for the post Admin Officer. I also apply for the post IT Officer. But then I only got this one. (Ceh! Padahal mintak gak tutor, tp biasa la kan, UPM mane nak dpt. Sumpah xtau peg tadbir keja dia buat ape..main apply je..nah amek..)
Mr. SV : Ok. You better try.
Me : Fuh, logo.. (Dlm hati)

Ptg plak, bila blik umah, dpt surat drpd PTPTN. Syukur Alhamdulillah. Permohonan pengecualian bayaran balik dah pun diluluskan. Skrg nie tinggal nak byr tuk diploma je. Cepat la abis byr. Harap2 dlm masa 3 thn bleh abis.

Hr nie & smlm rs lenguh2 kat tgn. Nie sume sbb dukung Muhammad Hadif Azzafir yg sgt la bambam. Sungguh la berat. Br 5 bln mcm bdak umur sthn je. Ngk 2, comot mkn popers.

Thursday, February 28, 2008

Rumahku Syurgaku Sunyi Kembali..

Yesterday Amir took off flight straight away to Adelaide. All of us sent him to KLIA but my hubby & I just met him a few minutes before he took off but still can had family dinner.

Adam also joined us then later we sent him back to his hostel. When I looked into his eyes, I can feel that he can't cope with his new live in boarding school. Pity for my lil adik.

Now, in my home sweet home only have my mom, my dad, my hubby & I. Adam will coming home 2 times in a month and Amir will coming home end of this year.

Saturday, February 23, 2008

Selamat Ulang Tahun ke-58 Ayahanda Tercinta


Allah Selamatkan Kamu,
Allah Selamatkan Kamu,
Allah Selamatkan Ayahandaku..
Allah Selamatkan Kamu.

~Dad with his new shirt~

Thanks God flight from Bintulu is today, and I still can celebrate with you, Dad & family even though how busy you're these days.

We all love you very much. XOXOXOXOXOXOXO.

And Bee.. thanks for the treat.

P/S: Business Trip to Bintulu will be updated tomorrow..

Monday, February 18, 2008

Selamat Pengantin Baru En Farid & Isteri

Semalam g Rantau Panjang, Klang bersempena dengan Majlis Perkahwinan En. Farid & Isteri. Nak amek gmbr dgn pengantin, tp En. Farid tgh sibuk la plak. Lame jgak la tggu, tp last2 amek gmbr pelamin jek. Huhuhu. Nnt la upload. Blom transfer lg.

Bila nak blik btembung plak dgn Abg Ad & isteri. Hohoho. Lame gile xjumpe Abg Ad. Almost 5 years. Teringat plak zaman2 jd sukarelawan tuk 17th WOC 2002. Tp kene control yea, hubby ku di sebelah. Hahaha. I LOVE U BEE.

Kepada En. Farid & Isteri

Selamat Pengantin Baru
semoga berkekalan hingga hujung nyawa.

Dari Kami
~Adeeb Liyana & Mohd Rashid~


P/S : Selamat Pengantin Baru Kepada -
  1. Nur & Suami - 09022008
  2. Muaz & Isteri - 16022008
  3. Dira & Suami - 17022008

Thursday, January 31, 2008

Company Lunch @ Jogoya

So yesterday my colleagues & I went to Jogoya @ Starhill Gallery. We had an early company lunch in conjunction with CNY since starting from next Monday most of 'em are goin' to take long leave (Mr. SV nope). Before this I never went to any Japanese restaurant. NEVER. It is a Japanese buffet restaurant and it has more than 200 kinds of Japanese, Chinese, and Western cuisine.


Let me explain a lil' bit of Jogoya.
JO - a supreme place
GO - the place live by the King
YA - a shop

JOGOYA means a shop which full of culture should be visited by the high class people.

But actually, it doesnt really matter at all. Either you "the high class people" or "the ordinary people" you still can come to JOGOYA as long as you have enough money to pay the bill!!

Lets enjoy the piccas..

~The VIP room for SAGE~

~Nieza & I enjoying the desserts ~

~Yee Sang ceremony~

P/S : Cant took so many piccas since MR. SV. is sitting in front of me..

Related Posts with Thumbnails