Thursday, October 8, 2009

5 things

A quick update, not updating about anything. Dah kena tag, layankan aje sebelum tido. Mata naik pedih dah nih.. Rasanya macam dah penah buat.

5 things found in my bag
1) Car keys & home-sweet-home keys
2) Pencil case
3) Purse
4) Makeup case
5) Mobile phone

5 things found in my purse
1) Money
2) Cards - Bankcards, credit cards & membership cards (paling penting kad nikah)
3) Driving license
4) Domino's voucher
5) Mini bank statement

5 favorite things in my room
1) Air-cond :P
2) Laptop
3) Meja jepun comel
4) TV + ASTRO + DVD player + Radio
5) Long Couch

5 things i’ve always wanted to do
1) Spend quality time with Bee & my family
2) Holiday trip which is fully sponsored - Jom kite g Beijing
3) Masak memasak.. boleh caya ke nih?
4) Make money work for me instead of me working for money
5) Shopping

5 things I’m currently into
1) Assignments
2) Term papers
3) Presentations - tadi kena komen, mmg fail jadi lecturer :P
4) Final exams - Cit.. tak berapa nak into it.. selagi no 1-3 tak settle
5) Fesbuk

p/s : Sapa-sapa yang rasa nak buat, boleh la buat.

No comments:

Related Posts with Thumbnails